Morte di Francesco Floccari, il ricordo struggente di un amico

francesco floccari

Questo post é stato letto 5660 volte!

La morte dell’avvocato Francesco Floccari ha lasciato un segno in tutti coloro che lo conoscevano e nell’area grecanica. Oltre naturalmente nell’ambiente forense dove era un avvocato penalista bravo e molto ben voluto dai colleghi. Molte le persone che hanno preso parte nella giornata di ieri al suo funerale per porgergli l’ultimo saluto.

francesco floccari

MORTE AVVOCATO FRANCESCO FLOCCARI, FISSATI I FUNERALI

Tante anche le parole spese da molti per ricordarlo. Tra queste proponiamo la lettera struggente pubblicata da Leonardo Crea:

PENSIERI DI UNA NOTTE INSONNE.

-1 Settiti subitu ddocu brutta bestia e ragiunamu, a stu minutu chi haiu la menti frisca. Ti vogghiu diri, quantu si brutta e quantu maliditta, si all’homu non lu fai cchiu ragiunari e ci fai fari chiddi brutti gesta, chi dassunu ndi cu resta l’anima trista. Mi fai pinsari chi la strada giusta è chidda pi mi chiudu la me vita chi fu basata sulla cosa onesta e non mi fai vidiri,dda finestra, chi porta all’amuri di cu resta,chi poti jutari, cunsulari, ncuraggiari a viviri sta vita a voti brutta, cu la quali ogni jornu e guerra aperta.

CIAO FRANCESCO, RIPOSA IN PACE

-2 ORA fammi parrari E scuta anima trista, eu su cusi, sugnu funesta,su fatta mi fazzu soffrire a gente onesta, su fatta Pi mi sugnu maliditta di cu resta,su fatta Pi mi annebbiu la to vista,Pi mi ti fazzu fari brutti gesta; sugnu lu mali; la me natura è chista.

-1 E ora ti dumandu brutta bestia,comu si poti cunsulari cu resta? Cu pirdiu u patri cu a Matri cu u figghiu cu a Soru cu cugini e cu l’amicu di bizzolu.

-2 Dincillu ma l’hannu già sapiri chi a curpa iddi non l’hannu, è sulu a mia,chi cercu a mmenzu a sa marmaglieria, li megghiu, chiddi chi portunu allegria,chiddi chi sannu regalari sorrisi e ogni sorta i beni; pirchi eu sugnu mbidia,eu su lu mali.

Questo post é stato letto 5660 volte!

Author: Francesco Iriti

Storico Direttore di www.ntacalabria.it, ed ideatore insieme a Nino Pansera della testata ntacalabria.it, E' giornalista pubblicista dal 2008. Vive in Irlanda da circa 10 anni come Digital Marketing Manager, ma porta avanti il giornale con l'aiuto di vari collaboratori che hanno sposato il progetto di Ntacalabria.